Válj papírmentessé PIRAMIS™
Vállalati Irataim webes szoftverünkkel!
A Piramis™ Vállalati Irataim modul Önkiszolgáló HR rendszerünk része, mellyel egyszerűen és gyorsan juttathatunk el iratot, dokumentumot vállalaton belül a teljes papírmentesség jegyében. Web alapú termékünknek köszönhetően bárhol, bármikor értesíthetjük a munkavállalókat hivatalos formában. Papír felhasználásunk akár 0-ra csökkenthető, amely jelentősen növeli az ESG kritériumoknak való megfelelést és az ehhez kapcsolódó auditálás költségeit. A rohamosan digitalizálódó HR ágazatban ez óriási versenyelőnyt jelenthet cégünk számára.
Piramis™ Vállalati Irataim terméktulajdonságok
A vállalat munkavállalóival egyszerű, automatizált módon lehet megismertetni és elfogadtatni a vállalati nyilatkozatokat:
- egyszerre több nyilatkozat vagy nyomtatvány közzé tétele webes felületen
- nyilatkozatok elfogadási lehetősége
- vállalati nyilatkozatok lekérdezése
- vállalaton belüli különböző szervezetek külön kezelése
- nyomtatvány vagy nyilatkozat típusok elkülönítése egymástól
A Piramis™ Vállalati Irataim felületen elérhetővé válnak a munkavállalók számára a vállalat nyilatkozatai. A lekérdezés segítségével meg lehet tekinteni, hogy az egyes nyilatkozatokat mely munkavállalók fogadták már el, vagy éppen még mely munkavállalók nem tettek nyilatkozatot.
Digitalizálj egyedi Piramis™
humáninformatikai rendszereinkkel
A Piramis™ Vállalati Irataim része az egyedileg összeállítható Önkiszolgáló HR rendszerünknek,
mely rengeteg web alapú „Okos HR” megoldást foglal magába, mint például:
Piramis™ ADATaim: adminisztratív lekérdezések, szerződések
Piramis™ BÉRem: béradatok, fizetési lapok, bérkartonok
Piramis™ CAFEm: Cafeteria ellátás, nyilatkozat és csomaginformációk
Piramis™ MUNKAIDŐm: munkaidő adatok és rögzítés, lekérdezések
Piramis™ IGAZOLÁSaim: igazolások lekérdezése és hitelesítése (Piramis™ E-aláírás modullal bővíthető)
Piramis™ VEZriport: vezetői riportok lekérdezése, kimutatások készítése akár mobilon vagy tableten is
Piramis™ WEBES VÁLLALATI HIERARCHIA: szervezeti ábrák lekérdezése különböző szűrési feltételek alapján egész szervezetre vagy szervezeti egységekre
Miért válts egyedi Piramis™
„Okos HR” megoldásokra?
Állítsd össze velünk saját humáninformatikai rendszeredet egyedi igényeid alapján!
Szakképzett, tapasztalt kollégáink segítenek kiválasztani a számodra megfelelő és valóban szükséges modulokat. Gyors és hatékony HR megoldásokat szállítunk, melyek folyamatosan illeszkednek a visszajelzések alapján vevőink igényeihez. Fizess csak azért, amire szükséged van!
Pár érv a PIRAMIS™
Webes termékei mellett:
✔ Költséghatékony megoldás
✔ Gyors beüzemelés
✔ Folyamatos szoftverfejlesztés
✔ Automatikus frissítés
✔ Jogszabálykövetés
✔ Minőségi ügyfélszolgálat és támogatás
✔ Online oktatás és webináriumok
ÁRAJÁNLATOT KÉREK!
L-SOFT humáninformatikai rendszerek
Adatkezelési tájékoztató
Jogi nyilatkozat
ertekesites@os.lsoft.hu
20223. L-SOFT Zrt. Minden jog fenntartva!