Digitális orvosi igazoláskezelés
Új zöld megoldások az orvosi igazolások kezelésében
Fedezd fel legújabb fejlesztésünket, amely forradalmasítja az orvosi igazolások kezelését. Digitális TB adatkezelésünk és önkiszolgáló rendszerünk nemcsak a munkavállalói elégedettséget növeli, hanem a HR osztály terheit is csökkenti. Mindezek mellett a digitális orvosi igazoláskezelés megoldásunk fenntarthatósági törekvéseinkkel összhangban hozzájárul a zöld jövőhöz.
Hagyományos TB igazoláskezelés hátrányai
A hagyományos módszerek számos kihívást rejtenek magukban: a munkáltató, a felettesek, a kollégák és a HR értesítése különböző módokon és felületeken történik, ami megnehezíti a munkaszervezés összehangolását, a helyettesítést és a beosztás módosítását. A több úton történő bejelentés megnöveli a hibázás lehetőségét mind munkavállalói, mind adatrögzítői részről.
Új PIRAMIS™ Orvosi igazolásaim előnyei
Az új webes elektronikus bejelentési felületünk különböző eszközökön érhető el, és egyszerűen kitölthető űrlapokat kínál, melyet a munkavállaló akár az igazolás kézhezvételének időpontjában is rögzíthet bárhol-bármikor. Rendszerünk kiajánlja az átszervezendő tevékenységeket, automatikusan értesíti a HR-t, és a bejelentés szerint rögzíti a munkaidő adatokat is.
Elektronikus feldolgozás üzleti előnyei
A TB igazolások elektronikus feldolgozása gyors és papírmentes ügyintézést tesz lehetővé. A beszkennelt orvosi igazolásokat elektronikusan is megküldheti, amelyeket az informatikai rendszer tárol. Ez gyors visszakereshetőséget és ellenőrzést biztosít, kevesebb adatrögzítési hibát eredményez, és hozzájárul a vállalat ESG célkitűzéseihez.
KÉRJ ÁRAJÁNLATOT!
Gyakorlati lépések a digitális orvosi
igazoláskezelés bevezetéséhez
1. Lépj kapcsolatba velünk konzultációért
Értékesítő kollégáink munkanapokon várják a megkeresésedet és készséggel válaszolnak a felmerülő kérdéseidre.
2. Elemezzük a jelenlegi folyamatokat és azonosítjuk a fejlesztési lehetőségeket
Az ingyenes konzultáció alkalmával az L-SOFT értékesítői segítenek az optimális megoldás kiválasztásában, amely maximalizálja vállalatod hatékonyságát és versenyképességét. Elégedett ügyfeleinknek köszönhetően már évtizedek óta kiemelkedő szolgáltatásokat nyújtunk a humáninformatika területén.
3. Testreszabott megoldást kínálunk céged igényeire szabva
Az igényfelmérés alkalmával lehetőséged van egyéni vállalati igényeket is megfogalmazni, valamint a digitális orvosi igazoláskezelés megoldásunk mellett további integrálható humáninformatikai szoftvereinkkel is megismerkedhetsz.
4. Támogatást nyújtunk a rendszer bevezetésében és integrálásában
Az igényfelmérést követően elkészítjük egyedi, a vállalatra szabott ajánlatunkat. Szorosan együttműködünk ügyfeleinkkel és a gyors beüzemelés után gondoskodunk a szoftvert használó kollégák oktatásáról is.
5. Folyamatos támogatást és karbantartást biztosítunk
A Piramis™ Orvosi Igazolásaim programot folyamatosan fejlesztjük és frissítjük az ügyfélfelmerések és visszajelzések, valamint az aktuális jogszabályok alapján, hogy mindig a legújabb és leginnovatívabb funkciókat kínálhassuk.
Minőségi, segítőkész ügyfélszolgálatunk munkaidőben várja hívásodat és segít a felmerülő problémák megoldásában.
Mindezek mellett csatlakozhatsz meghirdetett konzultációinkhoz, ahol igény esetén további képzéseken és oktatásokon vehetsz rész.
ÉRDEKEL!
Integrálható moduljaink széles választékával tovább növelheted a hatékonyságot:
A PIRAMIS™ bérszámfejtő programot számos integrálható modullal tudod kiegészíteni egyedi igényeid alapján. Fizess csak azért, amire szükséged van! Nézz körül az integrált PIRAMIS™ rendszer moduljai között és állítsd össze saját humáninformatikai rendszeredet csak a cégednek szükséges modulokkal!
Rövid beüzemelési idő, szakértői támogatás, automatikus frissítések, jogszabálykövetés és minőségi ügyfélszolgálat!
MEGNÉZEM!
Adatvédelmi tájékoztató
Jogi nyilatkozat
ertekesites@os.lsoft.hu
Bérszámfejtés PIRAMIS™ rendszerrel
Bérszámfejtés SAP rendszerrel
2024. L-SOFT Zrt. Minden jog fenntartva!