| PIRAMIS Önkiszolgáló HR szoftverek bevezetése esettanulmány |
CÉG NEVE:
| OTTO FUCHS Hungary Kft. |
PROJEKT IDŐTARTAMA:
| 2020. augusztus –
2020. október |
Webes szoftverek
felhasználók számára
600 fő
Létszám
700 fő
Iparág
Közúti jármű, járműmotor alkatrészeinek gyártása
Bevezetés ideje
2020
A projekt keretében bevezetett PIRAMIS megoldások:
SIKERES BEVEZETÉS ELŐFELTÉTELEI, ELŐKÖVETELMÉNYEI
A projekt kapcsán a felek által delegált projekttagok szakmai felkészültsége és a projektbe tett energia befektetése tette lehetővé a projektfeladatok megtervezett határidőre történő teljesítését, és ezáltal a projekt sikerességét.
EREDMÉNYEK ÉS TAPASZTALATOK
Eddig 2 online cafeteria nyilatkoztatás volt vállalatunknál. Az első 2020. októberben, a második 2021 év elején.
A tapasztalat az volt, hogy már az első nyilatkoztatásnál is pozitívan álltak hozzá a munkatársak az új folyamathoz és felülethez. A bevezetéshez készítettünk egy használati útmutatót, oktattuk a területi asszisztenseket, illetve meghirdettünk időpontokat, amelyek keretében személyesen tudtunk segítséget nyújtani a munkatársaknak.
A második nyilatkoztatásnál már tapasztalható volt, hogy egyre kevesebb kérdés érkezett hozzánk, a munkatársak jobban tudták használni a felületet. A részvételi arány 90% körül volt. Aki nem nyilatkozott, annak korábban meghirdetett alapértékek kerültek a Cafeteriába beállításra, tehát lehet, hogy volt olyan munkatárs a hiányzó 10%-ból, akik emiatt nem nyilatkoztak.
Tervben van…
Hatékonyságnövelés a Piramissal
Hatékonyságnövekedés közvetlenül tapasztalható volt abban, hogy nem kellett személyes időpontokat meghirdetni a Cafeteria nyilatkoztatásra, csak személyes segítségnyújtásra (ez munkaidőben kb. 50%-os megtakarítást jelentett), illetve nem kellett a papír alapú nyilatkozatokat manuálisan rögzíteni a Piramis rendszerben, hanem csak egy ellenőrzés után jóvá lehetett hagyni, kisebb hibalehetőség, gyorsabb munkafolyamat.