A munkavállaló a webes önkiszolgáló HR megoldásunk PIRAMIS™ NYILATKOZATaim felületén kitöltheti a nyilatkozatát, vagy adatváltozás bejelentését. A rögzítés, adatlekérdezés eszköze lehet akár okostelefon, tablet, notebook vagyPC, mert afelület alkalmazkodik ezeknek az eszközöknek a kijelző méretéhez.
Az ügyintézőnek már nem szükséges a PIRAMIS™ NYILATKOZATaim alkalmazását követően rögzíteni a munkavállaló által jelzett, vagy nyilatkozott adatokat a Piramis rendszerbe. Az ügyintéző feladatköre az adatok ellenőrzésére és feldolgozására csökken.
A munkavállaló webes önkiszolgáló HR megoldásunk PIRAMIS™ NYILATKOZATaim felületén kitölti a nyilatkozatát, vagy adatváltozás bejelentését.
A rögzítés, adatlekérdezés eszköze lehet okostelefon, tablet, notebook, PC, a megoldás felületet alkalmazkodik ezekhez a felületekhez.
Az ügyintézőnek nem szükséges a PIRAMIS™ NYILATKOZATaim alkalmazását követően rögzíteni a munkavállaló által jelzett, vagy nyilatkozott adatokat, a kapcsolódó feladatköre az adatok ellenőrzésére csökken.
A PIRAMIS™ Önkiszolgáló HR egy internetes technológián alapuló megoldás, egyszerűen egy böngésző segítségével (Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge stb.) futtatható. A felület bármilyen okos eszköz képernyőjéhez illeszkedik (mobiltelefonok, tabletek, monitorok kijelzőjéhez).
Akár mobiltelefonról is rögzíthetők a következő nyilatkozatok:
- Családi kedvezmény
- EKHO nyilatkozat
- Első házasok kedvezmény nyilatkozat
- Gyermek pótszabadság
- Költségtérítési nyilatkozat
- Külföldi illetékességű magánszemély nyilatkozata
- Négy vagy több gyermeket nevelő anyák kedvezmény nyilatkozata
- Személyi kedvezmény nyilatkozat
- 25 év alatti kedvezmény lemondó nyilatkozat
- 30 év alatti anyák kedvezmény nyilatkozat
A munkavállalók számára az Önkiszolgáló HR segítségével egyszerűbbé és gyorsabbá válik a HR ügyintézés. A felület bárhol és bármikor elérhető, mindig naprakész információkat és adatokat fog biztosítani a felhasználók számára. Az önkiszolgáló HR megoldásaink integráltan működnek az ügyfél már meglévő PIRAMIS™ adatbázisával, az abban tárolt adatokat jeleníti meg.
A jelenleg hatályos, vonatkozó jogszabályi elvárás szerint természetesen a munkavállalónak a jóváhagyott nyilatkozatot kinyomtatva, aláírva is el kell juttatni a HR osztály számára.
A bérügyviteli, HR ügyintéző a készre jelentett, elektronikus nyilatkozatokat (adatváltozás rögzítések és dolgozói nyilatkozatok) megtalálja a PIRAMIS™ bérprogramban, vagy az Egyéb partner Kapcsolatok modulban. A bérprogramban a Feldolgozásra váró webes adatok kezelése funkcióban lekérdezhetőek a weben rögzített nyilatkozatok. Ez meggyorsítja a HR ügyintéző munkáját, mert egy felületen látja az összes feldolgozásra váró, weben rögzített adatot. A nyilatkozat jóváhagyásáról vagy elutasításáról a munkavállaló e-mail értesítést kap.
Amennyiben az ügyintéző hibásnak vagy hiányosnak találja a készre jelentett nyilatkozatot, akkor azt el tudja utasítani. Az Elutasított státuszjelzés megjelenik az Önkiszolgáló HR felületen a munkavállalónak, így lehetősége nyílik a nyilatkozata javítására.