
PIRAMIS™ NYILATKOZATaim
Adatváltozás bejelentés weben
Többet szeretne tudni? Kérje ajánlatunkat!

A munkavállalók a PIRAMIS™ NYILATKOZATaim felületén kitölthetik nyilatkozataikat vagy adatváltozás bejelentéseiket okostelefon, tablet, notebook vagy akár PC segítségével. Az ügyintézőknek már nem kell manuálisan rögzíteniük az adatokat, csak ellenőrizni és feldolgozni azokat.

Termék fő tulajdonságai
- Mobilitás
- Rögzíthető, javítható adatok
- Nyilatkozatok rögzítése
- Integráltság
- Nyilatkozatok elbírálása

Reszponzivitás
A PIRAMIS™ Önkiszolgáló HR böngésző alapú megoldás, amely bármilyen okos eszköz képernyőjéhez illeszkedik.

Rögzíthető, javítható adatok
- Bankszámlaszám
- Címadatok
- Gyermekadatok
- Kommunikációs adatok
- Végzettség, képzettség, nyelvismeret

Nyilatkozatok
- Családi kedvezmény
- EKHO nyilatkozat
- Első házasok kedvezmény nyilatkozat
- Gyermek pótszabadság
- Költségtérítési nyilatkozat
- Külföldi illetékességű magánszemély nyilatkozata
- Négy vagy több gyermeket nevelő anyák kedvezmény nyilatkozata
- Személyi kedvezmény nyilatkozat
- 25 év alatti kedvezmény lemondó nyilatkozat
- 30 év alatti anyák kedvezmény nyilatkozata

Integráltság
Az Önkiszolgáló HR megoldás integráltan működik a PIRAMIS™ adatbázissal, naprakész információkat biztosítva. A jóváhagyott nyilatkozatokat kinyomtatva és aláírva is el kell juttatni a HR osztályhoz.

Nyilatkozatok elbírálása
A HR ügyintézők a készre jelentett nyilatkozatokat a PIRAMIS™ bérprogramban találják meg. A weben rögzített nyilatkozatok gyorsítják a HR ügyintézést. A munkavállalók e-mail értesítést kapnak a nyilatkozat jóváhagyásáról vagy elutasításáról. Hibás vagy hiányos nyilatkozat esetén az elutasított státusz megjelenik az Önkiszolgáló HR felületen, lehetőséget adva a javításra.
Tekintse meg a többi

szoftverünket is!