
PIRAMIS™ MUNKAIDŐm
webes munkaidő-rögzítő felület
A munkavállalók mobiltelefonjukon is rögzíthetik munkaidő adataikat a PIRAMIS™ MUNKAIDŐm webes önkiszolgáló felületén. A vezetők megtekinthetik és jóváhagyhatják beosztottjaik munkaidő adatait.
Többet szeretne tudni? Kérje ajánlatunkat!

Termék fő tulajdonságai
- Munkaidő adat rögzítése
- Alapértelmezett munkaidő feltöltés
- Ellenőrzések
- Munkaidő adat továbbítása a felettes felé
- Munkaidő jóváhagyás

Munkaidő adat rögzítés
A munkavállalók csak saját adataikat módosíthatják heti vagy havi nézetben. A munkáltató szabályozhatja, meddig engedélyezett a munkaidő karbantartása és milyen típusú munkaidőt rögzíthetnek.

Alapértelmezett munkaidő feltöltés
A szoftver a munkarend alapján előre kitölti a munkaidő táblázatot, amit a munkavállalónak csak módosítania kell, ha változás történt.

Ellenőrzések
A rendszer ellenőrzésekkel biztosítja, hogy hibás munkaidőt ne lehessen rögzíteni. Hibajelzés esetén a dolgozót figyelmezteti és segíti a hibajavításban.

Készrejelentés folyamata
A dolgozó készrejelentés nyomógombbal véglegesítheti munkaidő adatait. A felettes automatikus e-mail értesítést kap a jóváhagyásra váró munkaidőről.

Vezetői jóváhagyás
A vezetők csak a hozzájuk beosztott dolgozók munkaidő adatait láthatják. Ellenőrizhetik az adatokat és megtekinthetik a munkaidőkeret egyenleg adatokat. Jóváhagyással jelezhetik az adatok elfogadását.
Tekintse meg a többi

szoftverünket is!