PIRAMIS™ MUNKAIDŐm web-es munkaidő-rögzítő felület
A munkavállaló akár a mobiltelefonján is rögzítheti a saját munkaidő adatait. Szintén a PIRAMIS™ MUNKAIDŐm webes önkiszolgáló felületén a vezetők beosztott munkatársaik munkaidő adatait megtekinthetik, jóváhagyhatják.
A WEB-es munkaidő-rögzítő felületen a munkavállaló akár a mobiltelefonján is rögzítheti a saját munkaidő adatait.
Szintén a PIRAMIS™ MUNKAIDŐm webes önkiszolgáló felületén a vezetők beosztott munkatársaik munkaidő adatait megtekinthetik, jóváhagyhatják.
Munkaidő adat rögzítés
A munkaidő adat rögzítése során a munkavállaló csak a saját adataihoz fér hozzá, azokat tudja módosítani. A rendszerben választható heti, vagy havi nézet biztosítja azt, hogy a munkavállaló a számára kényelmes nézetben tudja elvégezni a munkaidő rögzítéssel kapcsolatos feladatait.
A munkáltatónak lehetőséget biztosít a program, hogy szabályozza az egyes hónapok tekintetében meddig engedélyezett a munkaidő karbantartása. Ez azért fontos, hogy ne lehessen karbantartani egy bizonyos havi munkaidőt egy sokkal későbbi időpontban. Szabályozható továbbá az is, hogy egyes felhasználók milyen típusú munkaidőt (munkaidő kódot) rögzíthetnek, mint például: ledolgozott óra, 50%-os túlóra, vagy távmunka, stb
A szoftver a munkavállaló munkarendje alapján a munkaidő adatokat feltölti. Ez azt jelenti, hogy a munkavállalót egy előre kitöltött munkaidő táblázat fogja várni a belépést követően, amit csak módosítania kell, ha például változás történt a munkarend szerinti munkaidejében. A munkavállaló feladata így hihetetlenül egyszerűvé válik, hiszen nem kell egyesével rögzítenie minden nap munkaidejének kezdetét és végét Elég, ha csak készre jelenti azt, ha változás nem történt az alapértelmezett munkaidőhöz képest.
A PIRAMIS™ MUNKAIDŐm rendszer számtalan ellenőrzéssel biztosítja azt, hogy hibás munkaidőt ne lehessen rögzíteni a programban. Ha az ellenőrzés hibát talál, a dolgozót figyelmezteti erre, a hibáról pedig mutat egy rövid leírást Ez a leírás segíti a munkavállalót a hibajavításban, illetve a helyes adatrögzítésben.
Készrejelentés folyamata
A dolgozó miután úgy látja, hogy a rögzített munkaideje a valóságnak megfelel, a képernyő alján található készrejelentés nyomógomb segítségével készre is jelentheti. A készrejelentést követően a felettes kap egy automatikus e-mail alapú értesítést, mely jelzi számára, hogy jóváhagyásra várakozó munkaideje van egy beosztottjának.
Vezetői jóváhagyás
A vezető csak a hierarchia szerint hozzá beosztott dolgozók munkaidő adatait láthatja. A berögzített adatokon ellenőrzéseket lehet végezni az egyéb vállalati szabályoknak való megfelelés érdekében. A vezetőnek lehetősége van megtekinteni a felületen a beosztottjai munkaidőkeret egyenleg adatait. Jóváhagyással jelezheti, ha elfogadja a dolgozók által rögzített adatokat.