
PIRAMIS™ ADATaim
Munkavállalói adatok kezelése egyszerűen
Többet szeretne tudni? Kérje ajánlatunkat!

A PIRAMIS™ ADATaim megoldás segítségével a munkavállalók egy böngészőn keresztül lekérdezhetik adminisztratív, szerződéses és egyéb leíró adataikat. Az alkalmazás integráltan működik az ügyfél PIRAMIS adatbázisával, és az abban tárolt adatokat jeleníti meg. A PIRAMIS™ ADATaim alkalmazkodik az okoseszközök képernyőjéhez, így a munkavállalók bárhol, bármikor hozzáférhetnek a munkáltató által számukra hozzáférhetővé tett adataikhoz.

Termék fő tulajdonságai

GDPR Megfelelőség
A PIRAMIS™ ADATaim hozzásegíti a munkáltatót a GDPR elszámolhatóság elvének megfeleléséhez. A munkavállalók bármikor megtekinthetik a munkáltató által róluk nyilvántartott adatokat. Nem szükséges külön engedély, a munkavállalók biztonságos felületen férhetnek hozzá a foglalkoztatásukhoz elengedhetetlen adatokhoz. Az adatok ellenőrizhetők, és szükség esetén frissíthetők, ezáltal időt takarítva meg a HR adminisztráció számára.

Felhasználóbarát képernyő
A bejelentkező képernyő könnyű kezelhetőséget és kellemes grafikai látványt biztosít. A munkavállalók lekérdezhetik személyes adataikat és a róluk tárolt információkat, valamint az aktuális szerződésükhöz kapcsolódó információkat és képzettségi adataikat.

Munkavállalói önkiszolgáló HR
A munkavállalók az önkiszolgáló HR-en keresztül elérhetik és lekérdezhetik saját adataikat, mint például:
- Személyes adatok
- Azonosító adatok
- Képzettségek
- Előző munkahelyek adatai
- Lakcím adatok
- Elérhetőségek (e-mail, telefonszám)
- Hozzátartozók adatai (gyermek, házastárs)
- Jogosítvány adatai
- Kártyák adatai (SZÉP kártya, Erzsébet kártya, Cafeteria kártya, Rehabilitációs kártya)
- Számla adatai (folyószámlaszám)
- Önkéntes pénztárak, biztosítás adatai
- Szerződés adatainak részletei
Tekintse meg a többi

szoftverünket is!