“A projektben résztvevők szakmai hozzáértése, és rugalmassága tette lehetővé a projekt sikerességét ” – Czégai Balázs, Groupama Biztosító kompenzációs és munkaügyi vezető
Groupama Zrt.
PIRAMIS™ NYILATKOZATaim
szoftver bevezetése
CÉG NEVE:
| Groupama Biztosító Zrt. |
PROJEKT IDŐTARTAMA:
| 2020. október –
2021. január |
Webes szoftverek
felhasználók számára
1500 fő
Létszám
1500 fő
Iparág
Biztosítás
Bevezetés ideje
2021
> a cégről
A Groupama Csoport a francia – és az európai – biztosítási piac meghatározó szereplője. Több mint 30 000 munkahelyet teremtve, mintegy 9 országban – köztük Magyarországon- nyújt ügyfeleinek kimagasló biztosítási szolgáltatásokat. Magyarországon, a hazai családok, kis- és középvállalkozások ügyfélkörben már 18 éve van jelen többek között lakás-, élet-, baleset-, utas- és társasház biztosítás, CASCO, KGFB, termékgarancia, befektetés / megtakarítás termékeivel. 2008. első felében a társaság megvásárolta az OTP Garancia Biztosító Zrt.-t, és további akvizíciók valósultak meg Törökországban, Bulgáriában, Romániában és Szlovákiában.
A projekt keretében bevezetett PIRAMIS megoldások:
SIKERES BEVEZETÉS ELŐFELTÉTELEI, ELŐKÖVETELMÉNYEI
Az elektronikus megoldás bevezetése egy új termék volt, amelyet egy nagyon leterhelt időszakban (2021.01) kellett bevezetnünk a Groupamánál. A projektben résztvevők szakmai hozzáértése, és rugalmassága tette lehetővé hogy a projekt sikerességét.
EREDMÉNYEK ÉS TAPASZTALATOK
A munkáltatói oldal részéről a HR csapat tagjai voltak nagyon hálásak, hiszen sok adminisztratív terhet vett le a vállukról, lényegesen egyszerűbb lett a folyamat. A munkavállalók pedig üdvözölték az előremutató fejlesztést: örültek, hogy papírmentesen, kényelmesen, 21. századi módon oldottuk meg idén az igazolások kiadását, ill. a nyilatkoztatást.
Tervben van…
Hatékonyságnövelés a Piramissal
A kollégáknak elegendő volt egy e-mailt küldeni a nyilatkozás megkezdéséről és a főbb tudnivalókról, ezt követően ők a webes felületre belépve tudták leadni a nyilatkozataikat. A beérkezett nyilatkozatokat a HR kollégái jóváhagyták, vagy szükség esetén valamilyen indokkal elutasították, amely alapján a munkavállalók javíthatták azt. Ezzel le is zárult a folyamat, megspórolva rengeteg nyomtatást, aláírást, adatrögzítést, irattározást.