fbpx

 Tudjuk, halljuk, tapasztaljuk, a hibrid munkavégzés marad. A munkáltatók elkezdték ennek megfelelően szervezni az adminisztratív folyamatokat, kalkulálják a megváltozott körülményeknek megfeleltethető irodai életteret.

Kezd már káoszos lenni, hogy mikor melyik kolléga lesz a héten otthon, ki dolgozik bent, sőt, ki tervez még szabadságot is?

Igen, hamarosan mindenkit elér a probléma, és a szoftverfejlesztőknek korszerű, akár otthonról is könnyen elérhető webes szoftverválaszt kell adniuk a nagyon is aktuális kérdésekre.

Az L-SOFT már tudja, hogyan ne őrüljünk bele a távollétek szervezésébe! Következzen 3 tipp, és egy szoftver, ami egycsapásra megoldja a problémát!

 

1. tippalakítsunk ki egy kapcsolódó vállalati szabályt, amely szabályozza a home office munkavégzést. Pl. hány napot lehet home office-ban tölteni.
A PIRAMIS TÁVOLLÉTeim webes szoftver a tervezés, igénylés során ellenőrzi ezeket a vállalati szabályokat és érvényesíti.
Így ellenőrizhető, átlátható és követhető marad a hibrid munkavégzés nagy számú munkavállaló esetén is.

2. tippszüntessük meg a papír, vagy Excel alapú nyilvántartásokat, mert ha mára még nem, de hamarosan biztosan túlnő rajtunk ez az adminisztrációs probléma. Ki férjen hozzá a táblázathoz, ki vezesse, hogyan ellenőrizhetők egy papírlapon a kapcsolódó szabályozások?
Ezzel szemben a webes önkiszolgáló szoftverben az igénylő munkatárs belép a PIRAMIS TÁVOLLÉTeim-be akár a telefonjáról, hogy home office-t igényeljen.
Láthatja, hogy ütközik-e az igénylése például a vele egy csoportban dolgozók igénylésével.
Berögzíti az igényét, és a szoftver értesíti a vezetőt, aki szintén a webes önkiszolgáló szoftverben elbírálja és jóváhagyhatja az igénylést.

Ennyire egyszerű a folyamat. Mindez olyan grafikus naptárfelületen történik, ahol az igénylő és jóváhagyó is láthatja a munkavállaló valamennyi tervezett és megvalósult távollétét: mint például home office, szabadság, kiküldetés, fizetett iskolai távollét, tanulmányi szabadság, apanap, orvosi igazolás nélküli betegség…

Így aztán megkönnyebbülhet valamennyi résztvevő a folyamatban, erősödik az employer brand, sőt a wellbeingnek is garantáltan jót tesz!

3. tipp legyen integrált a távollétigénylő szoftver a bérügyvitelünkkel, a személyügyünkkel. Kerüljük el a duplikált adatrögzítéseket, egyúttal így érhetjük el, hogy a munkaidőkimutatásunk és a bérszámfejtésünk garantáltan szinkronban, naprakész legyen!