Jelenlét alapú munkaidőadat-rögzítés
A PIRAMIS™ jelenlét alapú munkaidőrögzítő programmal munkaidő adatok rögzítése, feladása a PIRAMIS™ bérszámfejtő programba.
- A munkaidő-rögzítőnek nem szükséges a napi munkaidőadatot berögzítenie, a dolgozó munkarendje alapján ezek az adatok feltöltésre kerülhetnek.
- Beépítettünk egy jóváhagyási folyamatot a munkaidő-rögzítésbe, így az ellenőrzött adatok kerülhetnek a bérszámfejtésbe.
- A számfejtést követően is van lehetőség a munkaidő adatok módosítására, korrekciójára.
- A rögzített, vagy módosított munkaidő adatot az MT-ben meghatározott szabályok szerint a dolgozó munkarendjével beállított paraméterek szerint a program ellenőrizheti.
- Könnyen kezelhető felületen az üzemi adminisztrátorok is egyszerűen rögzíthetik a munkaidő adatokat.
A jelenléti adatokat rögzítheti a munkavállaló, illetve az ezzel a feladattal megbízott adminisztrátor. Utóbbi esetben meghatározható, hogy mely dolgozók csoportja tartozik az adatrögzítő adminisztrátorhoz. A munkaidőadatot rögzítő személy készre jelentheti a rögzítést, ezáltal jelezve, hogy befejezte az adott időszak rögzítését.
A munkaidő-rögzítőnek nem szükséges minden napi munkaidőadatot berögzítenie, mivel a dolgozó munkarendje alapján ezek az adatok feltöltésre kerülhetnek. Mindössze a tény munkavégzés alapján keletkezett jelenléti adatokkal kell módosítania a felkínált adatsorokat.
A munkaidő adat a bérszámfejtés kiinduló adata, ezért szükséges a fokozott kontroll. Emiatt egy jóváhagyási folyamatot is beépítettünk a folyamatba, így a vezető (vagy az ezzel a feladattal megbízott személy) ellenőrizheti, jóváhagyhatja a munkaidő adatokat.
A számfejtést követően is van lehetőség a munkaidő adatok módosítására, korrekciójára, ezek a tételek a számfejtésüket követően áthúzott sorként megjelennek a helyes adatsorokkal együtt a munkaidő program adataiban.
A korrigált tételek (áthúzott tételsorok) megjelenítése ki/bekapcsolható a megjelenítésben a felhasználó igénye szerint.
A PIRAMIS™ Jelenlét alapú munkaidőrögzítő programjában is kifinomult jogosultságkezelést alkalmaztunk. A munkaidő-rögzítés, jóváhagyás, jóváhagyás törlése, stb. mind olyan tevékenység, melynél jogosultságok kiosztásával kell az adatokhoz való hozzáférést szabályozni. A felhasználó csak a számára engedélyezett menüpontokat, funkciókat láthatja.
A karbantartás során meghívható a számszaki összefüggések ellenőrzése manuálisan is (billentyű kombináció lenyomásával), de a karbantartásból való kilépéskor automatikusan is lefut, hiba esetén hibaüzenetet jelenít meg. Emellett a rögzítés közben a program automatikusan számolja a munkavégzés időtartamát, vagy a munkaidő végét, ha bármelyik hozzá tartozó adat megváltozott.
A felhasználó a karbantartó képernyőt saját igényei szerint átalakíthatja. A megjelenített adatoszlopokat kiveheti a megjelenítésből, összesítéseket készíttethet a programmal, módosíthatja az adatsorok színeit, stb. A felhasználó saját beállításait elmentheti, bármikor újra használhatja őket, eszerint megjelenítve az adatokat.
A karbantartó képernyőn megjeleníthető adatokat többféle beállítás szerint lehetséges megjeleníteni. Egyrészt „Központi alapbeállítás”-al, illetve a felhasználó által létrehozott saját beállításokkal, melyeket megoszthat minden felhasználóval, illetve csak a felhasználói csoportjával. A felhasználók csak a saját maguk számára elérhető beállításokat is létrehozhat.
A felhasználó a program menürendszerében „Kedvenc” menüsorokat állíthat össze, ezeket elmentheti. Ezek segítségével a munkafolyamatait könnyebben követheti.
Szeretne az 50%-os túlórával elszámolt, teljes munkaidőben foglalkoztatott dolgozókról egy listát, aktuális évre vonatkozóan?
Látható, hogy Demo Katalin munkavállaló a TITKÁRSÁG szervezeti egységnél 50%-os túlóra miatt felel meg a fenti keresési paramétereknek. Ezen túl, még 7 szervezeti egységnél talált a program munkavállalókat, ahhoz, hogy őket megtekintse a felhasználó, a sorok elején található „+” jelre kell kattintani.