A PIRAMIS Vállalkozó elszámolásokat
ügyfeleink szerteágazó elszámolási feladataik
teljes körű adminisztrálására alkalmazzák.
A PIRAMIS Vállalkozó elszámolásokat
ügyfeleink szerteágazó elszámolási feladataik
teljes körű adminisztrálására alkalmazzák.
Vállalkozói elszámolások a PIRAMIS™ szoftverben
Átfogó megoldást kínálunk a vállalkozókkal, vállalkozó ügynökökkel, brókerekkel szerződéses kapcsolatban álló vállalatok számára.
A PIRAMIS™ Vállalkozó elszámolásokat a biztosítási tevékenységű ügyfeleink is alkalmazzák szerteágazó elszámolási feladataik teljes körű adminisztrálására.
A rendszer alkalmazásával megoldható a vállalkozók teljesítéseinek igazolásától a kintlévőségek kezeléséig minden kapcsolódó folyamat.
Vállalkozói elszámolások
A vállalkozó ügynökök, brókerek adminisztratív és szerződéses adatait, valamint a teljesítmény elszámolások pénzügyi lebonyolítását, nyilvántartását biztosítja.
- Adminisztrációs rendszerként nyilvántartja a vállalkozók szerződéseit és azok változásait, valamint a vállalkozói teljesítéseket.
- Pénzügyi rendszerként biztosítja a teljesítések elszámolását, igazolását, szállítói és vevői számlák előállítását, folyószámla kezelést, utalványozást és utalást, főkönyvi feladást.
- szállítói – vevői számlák összevezetett automatikus kiegyenlítése által,
- kézzel,
- és az elektronikusan visszaadott banki terhelés értesítő alapján automatikusan.