fbpx

A hrnews.co.uk napokban megjelent cikke rámutat, hogy bár a munkaadók sokat fektetnek a munkavállalói juttatásokba, a köréjük szervezhető kommunikációban egyáltalán nem erősek. Egyértelműen felmerül a kérdés, nálunk mi lehet a helyzet?

A munkaadók 44%-a nyilatkozott úgy Nagy Britanniában, hogy a munkavállalóik nincsenek tisztában a számukra kínált előnyökkel.

A munkavállalók mindössze 40%-a érezte úgy, hogy munkaadója hatékonyan kommunikál a juttatásairól, 26%-uk pedig egyáltalán nem tartotta hatékonynak a kapcsolódó információt.

Óriási hiba az, hogy miközben egy szervezet időt, pénzt, erőforrást áldoz munkavállalói juttatásokra, nincs kommunikációs stratégiája arra, hogy hatékonyan kommunikálja is feléjük azokat.

Számtalan módszer állhat a HR rendelkezésére, hogy publikálja a juttatásokat, melyek közül a felmérés szerint az e-mail a leginkább használt (37%), a vállalati intranetet az Egyesült Királyságban mindössze 25% használja erre a célra.

 

Mennyire jellemző nálunk az, hogy felmérjük a munkavállalóink körében a kapcsolódó elégedettséget, kérjük a munkavállalókat a számukra kínált juttatások értékelésére?

Mennyire hatékonyan kommunikáljuk, hogy milyen értékben kínálunk juttatásokat a munkavállalóik számára?

Tegyük fel ezeket a kérdéseket, és a kapcsolódó folyamatokat mielőbb integráljuk a vállalati juttatások kommunikációs stratégiájába.

Miért? A munkavállalói juttatások felértékelődnek a jelenlegi helyzetben, sőt, a dolgozók olyan munkaadót keresnek, aki valóban törődik az alkalmazottaival a juttatásokon keresztül.

Sok vállalat kreatívan és rugalmasan alakítja az általa nyújtott juttatási palettáját a hibrid munkavégzés új korszakában, ezért érdemes odafigyelni arra is, hogy a munkatársak ismerjék is valamennyi rendelkezésükre álló lehetőséget, legyenek tisztában azzal, hogy a cég mekkora erőfeszítést tesz annak érdekében, hogy biztosítsa ezeket, és egyáltalán nem utolsósorban értékeljék is azt, hogy hozzáférhetnek ezekhez.

WWW.LSOFT.HU
Cookie-k

Az lsoft.hu webhelyen mi is "sütiket"/cookie-kat alkalmazunk.

Milyen célból?

A "sütik" kis szöveges fájlok, melyekkel kényelmesebbé tehetjük a böngészést a webhelyünkön, megkönnyíthetjük, hogy pl. az űrlapok kitöltése egyszerűbb legyen, névtelen statisztikákhoz gyűjthetünk adatokat a látogatói szokásokról. Vannak olyan sütik is, melyek segítenek minket abban, hogy marketing célú üzeneteket jelenítsünk meg, küldjünk Önnek azokról a termékeinkről, szolgáltatásainkról, melyek érdekesek lehetnek az Ön számára.

A "sütik" által gyűjthető látogatói szokásstatisztikák tehetik lehetővé azt is, hogy webhelyünket úgy fejleszthessük, hogy Önök, a látogatóink olyan információt találhassanak ott, és olyan formában, ahogy és ahol az Önök számára a legkényelmesebb, és legkönnyebben elérhető.
Olyan sütiket is alkalmazunk, melyek elengedhetetlenek a webhely működtetése érdekében, vagy lehetővé teszik, hogy amennyiben Ön hosszabb ideig időzik pl. egy űrlap kitöltésénél, ne vesszhessenek el az addig már begépelt adatok.

Az általunk alkalmazott "sütik" is változó időtartamúak, és az Ön számítógépén, okostelefonján, tabletjén a meghatározott érvényességi idejéig tárolódik. Fontos tudnia azt, hogy ezeket a "sütiket" Ön bármikor eltávolíthatja a böngészésre használt eszközéről.
Mielőtt törli ezeket a "sütiket" kérjük, fontolja meg, hogy valóban nincs már szüksége azokra a kényelmi szolgáltatásokra, melyeket ezek által megkaphat, ha további információra lenne szüksége (direkt marketing üzenetek), vagy pl. ismét kitöltene egy űrlapot a webhelyünkön?

A beállítási lehetőségeknél "sütitípusunként" további információt helyeztünk el azért, hogy Ön tájékozódhasson azt megelőzően, mielőtt dönt a "sütik" elfogadásáról.
Lehetővé tettük, hogy Ön a döntését követően bármikor módosíthassa a sütibeállításokat, a képernyő, vagy kijelzője bal alsó sarkában található ikonra kattintva/koppintva.

További információt itt találhat: Adatvédelmi tájékoztató