Néhány nap alatt óriási fordulatot vett körülöttünk a világ. Munkavállalók tömegei szorultak vissza az otthonaikba, és elmondhatjuk, hogy mi még szerencsésebbek vagyunk, hiszen gyakorlatilag zökkenőmentesen dolgozhatunk home office-ból.
Most egy megváltozott szituációban magunk is élesben újrateszteljük a webes PIRAMIS szoftvereket.
Kijelenthetjük, hogy óriási segítséget jelentenek ezek az önkiszolgáló HR programok az otthonaikban elszigetelten dolgozó munkatársak és a munkahelyszíneken dolgozók HR adminisztrációjában.
Szeretnénk segíteni velünk szerződéses kapcsolatban álló, meglévő ügyfeleinknek, hogy ebben a gyors intézkedéseket megkövetelő munkaügyi, munkaszervezési helyzetben könnyebben, zökkenőmentesebben alakíthassák a kapcsolódó folyamataikat.
Ezért felajánljuk a velünk már szerződéses kapcsolatban álló, meglévő ügyfeleinknek, hogy külön díj megfizetése nélkül használatba vehetik önkiszolgáló HR megoldásainkat 2020. augusztus 31-ig! Egyúttal nem csak a szoftverhasználatbavételi díját engedjük el, hanem a bevezés költségeit is.
Nehéz helyzetbe kerültek a munkáltatók, ügyfeleinknek mi így tudunk segíteni…
Miben segíthetik ezek a szoftverek meglévő ügyfeleinket?
Otthonról dolgozó kollégák rögzíthetik egyszerűen jelenléti adataikat, a munkahelyszíneken dolgozóknak sem kell egymás után jelenléti íveket kézbe venni. Ez a szoftver ezáltal csökkentheti a fertőzésveszélyt is, illetve megkönnyítheti ennek a mindennapos, rutinszerűnek számító folyamatnak a kezelését.
Ügyfeleink eljuttathatják a szabad formátumú listázóban kialakított, testre szabható lekérdezéseket a középvezetőknek, topmenedzsmentnek ezzel a szoftverrel. Folyamatosan változó jogszabályi környezetben vagyunk, így tehetik könnyen elérhetővé és valós időben lekérdezhetővé a foglalkoztatási, bérpolitikai döntésekhez szükséges információkat!